Död åt släkten


Igår var jag på middagen i Linköping med folk jag inte ens visste existerade
men som tydligen är min släkt. Men det blev ett jävla helvete, bara för att jag
inte åt smörgåstårta så började folk förhöra mig om mina matvanor
och börja tjata på mig, så jag gick. Jag gick ut bland ängarna och gårdarna
i nowhere och följde nån 70väg där, plockade blåklint. Gick tillbaka efter
typ 2 timmar, dom hade inte ens letat. Jag var så kall att jag var blå.
På vägen hem envisades de om att vi skulle stanna och köpa mat till mig, fastän
jag hade med egen. Bråk bråk bråk.. Jag orkar inte.

Och jag hatar hur folk pratar om en som att man inte är där, som min faster vid
bordet eller farfar i bilen. Sitter och pratar om mig och kommenterar att
jag inte åt, när jag sitter bredvid!!
Idag ville jag till IKEA men megmedicinen ger kramp så det blir nog
sängliggande :(

Matdagbok igår: Allevo Kickstart Shake, 4 katrinplommon, knäckebröd
Måltidsbar
Äpple
Kalorier: 515
Betyg: Helt okej
Trackback
RSS 2.0