Whats new


Jag har lärt känna en tjej i skolan som är Prada-modell! Herrejösses
vad snygg hon är! Lycko.
Gjorde fetaste tabben i fredags, därför har jag varit för nere för att blogga.
Ny stenhård regel: aldrig nötter, vindruvor, eller russin
Why: Jag kan inte kontrollera det.
Så nu har jag en vecka då jag lever på knäckebröd och äpple
för att make up för helvetes fredagen.

Igår var bra.
Knäckebröd, Äpple, Äpple.
Träning: 75 minuters dans, 55 minuters simning.

My baby fyllde 20 i helgen, men jag fick inte tag på honom :(
Ska ringa ikväll, håll tummarna att han har mobilen med sig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

VAR MED OCH DISSKUTERA I MIN BLOGG, VAD ÄR IGENTLIGEN SKILLNADEN MELLAN KOMPIS OCH VÄN? HUR SER DU DET? HAR DU NÅGON RIKTIG VÄN?

2008-08-27 @ 15:18:01
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0