Im not a person, Im a disease


Ever since i came home from the states, ive started craving drugs.
And thats not good.

Jag vill bara ha bedövning från livet.

Det har gått åt helvete på det senaste.
Men jag är tillbaka på min 300 kcal om dagen diet,
och tränar varje dag. Fått börja gå till gymmet
så jag tar verkligen vara på det innan dem förbjuder mig igen.
Jag måste bli snygg innan nyår, min födelsedag, frankrike!
And this time i wont fuck it up, jag ska hitta en balans.

Förlåt för bloggtorkan. Varit mycket på jobbet, skolan
och körkort. Prov nästa vecka ih :)
Och mycket med pojken, vi har 13 månader på söndag.
Men han dampade asmycket i natt, om att jag skulle
ha varit otrogen.
"Its just amazing that you havent run off with any of your
hot Swedish boy toys by now. Thats rich."

L-I-T-A-P-Å-M-I-G. =(


Kommentarer
Postat av: Paris

Hoppas att det går bra med körkortet!



Och lycka till med pojken =)

2008-12-06 @ 00:41:04
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3

2008-12-06 @ 08:39:01
URL: http://rosered86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0