RedLine


Lindsay Lohan har upptäckt det med, min favoritdryck, RedLine.
Jag typ levde på den i USA. Inga kalorier, och gör dig
hyper som fan. Du kan träna i timmar. Dock mår
du illa hela tiden om du dricker den på tom mage, som jag gjorde.
Jag har bara en flaska kvar. Jag vet inte när jag ska ta den.

"She has been spotted with an energy drink that creates shivering, which triggers weight loss".
Sen att man blir helt jävla coked out är ännu bättre. Better than alcohol, my friends.
Fast du svettas som en gris.

Och sen ska man vara jävligt noga med att inte dricka mer än en flaska.
Det står på den att man bara ska drick halva, men vad fan,
äter man inget och inte orkar stå upp så behöver man en hel.
En tjej drack 2 - hon dog.
Sen är ditt blodtryck inte så roligt efteråt,
men det är sånt man får ta.

Jag vill ha massa 6pack RedLine, nu! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0