My friend?



I lose myself in all these fights
I lose my sense of wrong and right
I cry, I cry
It's shaking from the pain that's in my head
I just wanna crawl into my bed
And throw away the life I led
But I won't let it die

Jag har alltid velat tänka mig ana som en vän.
Men egentligen är hon ju inte det.
Egentligen är hon Djävulen själv.
Ondska i sin renaste form
Det är hon som gör att jag förlorar alla mina vänner,
mina betyg, min pojkvän, min familj.
Jag tycker så synd om mamma, hon kan inte
sova om nätterna. Hon ringer till min syster och gråter.
Förlåt älskade mamma <3 Förlåt för allt.

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Det beror på om du följer matschemat eller inte. Lyckas du göra det hemma behöver du inte bli inlagd :) jag vet flera som är ganska tjocka som har blivit inlagda, bara för att dom inte lyckats följa matschemat :/



åh, jag hatar också att jag är så dum mot min mamma... min mamma fyllde år igår och jag lämnade henne ensam för att gå ut och träna :( jag hatar mig själv för att jag gör så :(

2008-10-03 @ 13:46:15
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0