peanutbutter and jelly time


förlåt för ett off-topic inlägg.

jag vet inte hur vi fick till det, men ett samtal som började med att min pojkvän är uttråkad på jobbet ledde till en sexistiskt diskussion om peanutbutterslaps och jellyslaps.

sammanfattning:
jag sa att jag var avundsjuk för att han ska till kalifornien imorgon.

han sa att jag borde vara på avundsjuk att jag borde komma och slå till han.

jag sa att jag funderade starkt på det, t o m göra det till en peanutbutterslap, för att göra det speciellt liksom.

han sa vad fan är en peanutbutter and jelly slap?

jag sa att det är jag man tar hela handen full med peanutbutter och slår till någon i ansiktet. som payback tar den andra handen full med jelly och gör samma sak tillbaka.
sedan skulle jag ta en macka och torka av ansikterna med.

han sa att det var kinky

jag sa att jag fattade inte riktigt hur det kan va kinky

han sa att ooh vi gör det kinky. sen skickade han en video från family guy (bild ovan) där brian sjunger peanutbutter and jelly time. oh baby.

jag sa att jag diggar brians attityd. och vad som skulle göra det hela ännu hetare skulle vara kasper i den där banan kostymen. grr. och glöm inte marackasarna!

i love my boyfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0