A silent killer


Jag åt nötter. Sen låg jag med huvudet i toan i en halvtimma. Fick upp allt tror jag.
Jag måste sluta spy.
Sen tränade jag i underkläder framför spegeln. Antydan till magrutor?
Ännu en dag helt jävla pajad. Alltså, varför äter jag nötter? Jag vet att
jag inte kan hantera det och att det blir skit. Så jävla dum är jag..

På onsdag ska jag till läkaren, jag är skiträdd för vad dom ska göra.
Jag kan inte åka ner till Varberg igen och all jävla skit, vill inte
utsätta min familj för hela procceduren igen.
Efter läkaren på onsdag blir det hårdbantning igen, för jag
måste typ äta i helgen så jag kanske kan gå upp ett kilo iallafall,
då kanske dom inte skickar mig till kliniken. Hoppas!

Var ute igår, det var jättekul :) Dock kom jag hem kl 3, sov 2 timmar mellan
4 och 6. Upp och jobba i 10 h. Det roliga var att jag fortfarande var full
i morse! Så jag typ vinglade omkring och allmänt
flum och social och skrattade åt allt.
Alkohol = glädje. Synd att det innehåller kalorier bara.


10 månader med Pojken imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0