as the rose


Skönhet är ett beslut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag går faktiskt inte p¨dagsverksamhet utan går där en gång i veckan. Men jag har inte tvingats gå upp i vikt i alla fall. Jag har tvärtom gått ner, och för att hindra det har jag nu fått näringsdrycker. Men som mål har man att gå upp ett halvt kilo i veckan. Jag tycker Capio fungerar bra, även fast jag gått ner, så känner jag mig ändå starkare och det känns i alla fall som jag kommer lösa det här snart. Så jag tycker Capio fungerar bra! :)

2008-09-30 @ 19:10:20
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Belzi the bi...

Jag gillar din sidan med dessa fina bilder o dikter...

Jag har lite kilon för mycket o vet inte hur f*n jag ska få bort dem, man blir helt slut i huvudet då man inte lyckas.

2008-10-08 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0