Doctor oh doctor


Var hos läkaren. Mina prover var bra (lättnad), dvs ingen
organskada. Packade på mig massa kläder under pappas
tjocktröja, så jag fick vågen att stå på samma vikt
som i juli. Tur att jag lyckades lura honom, för han satt i en
evighet och försökte lista ut om jag ljög när jag sa att
"nejmen visst kan jag gå upp 4 kg inga problem! jag har
inte alls något problem, bara ändrat min kost lite".
Iallafall så ska jag komma tillbaka om en månad, och om jag inte
har gått upp då, så skickar han mig med remiss till anorexia enheten.
Bajs på farbror doktor, fast jag vet att han bara gör sitt jobb.

Simning imorgon i skolan.
Vill inte, jävla fetto.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det inte vara någon organskada i alla fall! Men vad väger du nu då?

Jag har så otroligt svårt med allt som har med mat att göra hemma. Jag vill verkligen inte göra mina föräldrar ledsna och oroliga så när det är middag äter jag ganska normalt, medan jag totalt dör inombords. Jag försöker få dom att göra e lite, lite annorlunda kost till mig men icke! Går det att ens få en hyfsa balans mellan det där. Hata hata hata!

kämpa på!

2008-09-10 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0