Dumma Mamma


Jag kom precis hem från jobbet.
Det bästa med jobbet när man är där i 12timmarspass, är
att jag inte behöver äta på hela dagen.

Jag kom hem. Mamma har handlat.. på diskbänken står mat
som hon säger är till mig. Jag får panik. Springer in på toan,
lägger mig på golvet och gråter. Kan inte andas.

This is not normal. A fucking panic attack because of food.
Mina jeans sitter tajtare. Jävla skit. Jag ska försöka äta något normalt
tills nästa fredag då jag ska till läkaren. Om jag inte går upp blir jag inlagd. Blä.
Dessutom säger mamma att jag inte får träna. Bajs på henne, jag ska härdanefter
säga att jag ska på promenad och springa en hel jävla timma eller mer
istället. Tills jag ligger avdäckad på trottoarkanten.
Allt jävla fett som dallrar måste bort.
Jag äcklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0