Ecstasy



'Some people talk about hearing a voice in their head.
It's not a voice like in schizophrenia.
But it frightens the life out of you.
It's always there, in the background.'

Så det visade sig att när Pojken skrev världens sötaste
sms i helgen och sa att han inte ens kan tänka sig
vara med någon annan än mig,
så var han rolling på E.
Alltid när han är söt är han hög.
Hur ska jag då veta om han menar det?

Imorgon:
Knäckebröd
Äpple
Sparrissoppa
Kalorier: 330

Ridning - 170

Totalt: 160
Betyg: Bra

Godnatt världen.


Kommentarer
Postat av: elsa

kan du inte lägga upp en bild på din kropp?

2008-09-02 @ 22:49:03
URL: http://atstord.blogg.se/
Postat av: E

Och sen, vad är det med tjejer som har äs och hästar? Nu sålde jag min ena förra veckan och skickade ut den andra på foder samtidigt, men seriöst. Alla anatjejer har häst och rider, scary :P

2008-09-05 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0