tiny beautiful pills


Laxermedel ftw.

Idag har jag och Pojken 10 månader. Det känns så
fruktansvärt ensamt på denna sidan Atlanten.

Jag har en ny dietplan för september.
Frukost = knäckebröd
Lunch = äpple
Middag = det mamma tvingar på mig, förhoppningsvis mest soppa
Snacks: grönsaker, frusna hallon

Då borde jag kunna hålla mig under 500 kcal.
Vad jag inte förstår är, att jag har förlorat typ allt kroppsfett
runt axlarna, ryggraden, svanskotan, rumpan och revbenen.
Men låren dallrar och magen är som en afrikamage, alltid
uppsvullen. Jag ser massa bilder på andra tjejej som till och med väger mer
än vad jag gör, och deras mage är platt och fin. INTE RÄTTVIST!
Någon som har "få-platt-mage"-tips?

Kommentarer
Postat av: elsa

magen blir så stor just för att allt annat är så litet. det är likadant för mig. förutom när magen är helt tom, då är den platt. men så fort jag får i mig något, vatten eller frukt så svullnar den upp.

2008-09-07 @ 11:41:19
URL: http://atstord.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ät riktigt och regelbundet så blir inte magen en Afrikamage. Dom har just Afrikamagar för att dom inte får mat.

2008-09-09 @ 23:30:35
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0