90210, stripchair, and new rules


Ny favvoshow, 90210. Och man avgudas dom tjejernas kroppar. Speciellet
Shenae,  hon är helt effing perfect !

Jag hade blivit tillfrågad att dansa stripchair i en videogrejs i söndags,
filmteamet var amerikansk och vänner till min instruktör.
Så jävla kul var det.
Och jag fick dansa solo!
Den ska skickas upp till Sthlm till något företag där.
Jag är pepp på att se hur det blev!!

Jag inte bara känner mig tjockast i hela världen,
jag ÄR tjockast i hela världen med.
Jag provade ett par byxor från i somras,
eller nej - jag försökte prova dom.
Dom går inte ens över rumpan.
Och mina "tjockis-byxor", dom kan jag inte ens knäppa.
so therefore, ska jag banta ner mig tills jag kommer i mina
råsnygga XXS från i somras.
Ska försökta satsa på att äta
100 kcal om dagen, helst varannan dag.
Iallafall tills jag börjar se resultat, sen kanske 300 kcal om dagen.
Men jag är verkligen äckligast i världen just nu.

I somras tjatade mamma på mig att jag skulle äta.
Idag, om jag tar initiativ om att äta ett päron, och liksom
känner mig jätteduktig för nu ska jag utan ångest,
då ropar hon:
"Ät inget mer nu Lolita, du bara äter hela tiden! Gå till gymmet istället"

JA, MEN TACK DÅ BARA FÖR ATT JAG ÄR EN JÄVLA FET VAL.

Kommentarer
Postat av: ...

hej

du är nog säkert inte , en fet val , jag lovar ser , jag är i samma situasion som duu nu ,,,

2009-01-28 @ 09:51:33
URL: http://mikaelaonnelind.blogg.se/
Postat av: e

hej.. bra blogg.. jag bara undrar. hur lång är du och vad väger du? min mamma tjatar jätte mkt på mig att ja gått ner i vikt o ja har strl 24 på jeans.. känner mej inte sjuk liksom ja äter och tränar normalt.. tacksam för svar.

2009-02-20 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0