War is on the schedule


Mamma: Du är ju sjuk!
Jag: Jag veeeeet!
Mamma: Men då måste du ju få hjälp!
Jag: Jag får hjälp
Mamma: Inte tillräckligt, tydligen. Du klarar inte av livet, skolan, allt. Du schabblar bort allt!
Jag: Jag vet men jag orkar inte just nu, gå.
Mamma: Nej du måste bli inlagd
Jag: Och du tycker inte jag schabblar bort det då? Om jag tar studenten 2 jävla år försent?
Mamma: Jo men det kanske är nödvändigt.
Jag: Du vet att jag inte tänker åka. Gå nu. Jag ska sova.
Mamma: Men..
Jag: GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

PLAN
Onsdag: Inget
Torsdag: 1 shake eller 1 soppa - 100kcal


Kaospojke: You cant tell her i told you this but she acctually slept with his best friend.
And she just told him they kissed, but i know they went all the way.
But i understand her. I mean, if i would ever find out you were
hooking up with some other guy, when you say you love me,
i dont know what i would do. And i hope im making the
right decision when im trusting you.
Jag: You are.
Kaospojke: Swear?
Jag: I swear...
Kaospojke: Swear on my life?
Jag: .. i.. swear on your life...
Kaospojke: Ahhh! Im dying and idk why!
Jag: Haha shut up.
Kaospojke: I love you baby.

Jag måste ju vara världen hemskaste människa. Men jag hänger inte riktigt med i hans svängar när en sak är okej och nästa dag är det inte det och så, äh, jag vet inte. Kommer inte knulla med någon i vilket fall.
Trackback
RSS 2.0