PANIK !!


Jag har varit dum,
jag vädge mig för första gången sen i oktober.
Herregud. Det är allt jag kan säga.
Jag har aldrig, aldrig vägt så mycket som jag gör nu.
Inte ens när jag bodde i USA. Då är det liksom illa.
Därför jag har återgått till att registrera allt på kalorier.nu
och SKA banne mig vara nere på 47 till balen (25 maj)
300 kcal om dagen. Shakes och päron och självdisciplin.
Från och med imorgon skall jag springa varje morgon (eller iaf varje dag om jag inte sover hemma)

Jag har en lång väg att gå.
Jag minns när läkaren bad mig gå upp till 47 och jag sa aint gonna happen.
47 var alldeles för mycket.
Nu skulle jag göra VADSOMHELST för att få väga 47.

Jag sitter i en så obekväm sits. Jag vill bli smal igen men jag vill inte att det ska gå
för långt för jag vill inte fastna i svälten igen.
Men jag vill ju så gärna vara vacker...

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Vad är det för shakes du dricker? Är dem bra? (kanske dum fråga heh)

2009-04-18 @ 09:51:12
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: hannahkimberly

cool blogg :d

2009-12-28 @ 14:58:25
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0