You cannot find peace by avoiding life

Jag måste få tro på att behandlingen kommer att göra mig frisk, att det kommer att hjälpa. 
Även om du inte gör det, finaste vän. Jag vet att jag sviker dig just nu i och med att jag flyttar och jag är hemskt ledsen för det. Jag hade verkligen inte planerat för en behandling och framförallt inte att lämna dig så som du mår just nu. Men jag måste göra detta. Jag klarar inte av att må såhär längre, att jagas av detta år ut och år in. Kanske förstår du en dag. Tills dess accepterar jag din oförståelse, och älskar dig likväl.
Jag hoppas att mitt svek inte får dig att sluta älska mig. 
 
I may not have gone where I intended to go,
but I think I have ended up where I needed to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0