Kallelse

Mamma ringde igår. 
Jag har fått en kallelse till Capio i Malmö den 19 augusti. 
Det känns bra, läskigt, spännande och förjävligt på samma gång.
Givet är iallafall att jag måste vara smal tills dess så att jag inte är fläsket där.
Sen så har man ju lite att bygga upp då när man ska börja käka igen, så man inte redan
är tjock och blir tjockare, utan är smal och kan stabilisera sig någorlunda.
Alla andra är så fina och smala i behandling men jag vet att jag kommer bli jättetjock.
Men det måste göras. Jag måste ta tag i livet, fan.
Uh.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: om du inte prövat de än så måste du göra det nununu, världens godaste!

fina du, det är inget liv att leva som du lever nu. det finns bättre, jag lovar, är själv ett levande exempel. minns själv hur extremt rädd jag var för att ens försöka bli bättre, var säker på att jag aldrig kunde få ens må okej. men det går, jag lovar.

2013-04-24 @ 22:15:23
URL: http://sssmiley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0