Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards

 
När vi handlade frukten, så skulle jag passa på att köpa mera mandelmjölk
och Viktväktarna Grönsakssoppa (sååååå god och bara 110kcal). 
Min vän skakade på huvudet, strök med fingret undet ViktVäktar-loggan,
och sa: "Ge dig inte in i det där". 
Jag frågade: I vadå?
Han sa: I den där karusellen som verkar rycka med det motsatta könet.
Jag sa: Det karusellen började snurra för längesen. 
Han skakade mest på huvudet igen. Jag klappade mig på magen. Vi betalade. Jag insåg
hur nära det var att han kanske hade förstått, men det verkade faktiskt som att han inte gjorde det.
Lättnad. Jag måste passa mig för vad jag säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0