att inte dra jämnt och att dra härifrån

att inte dra jämnt
ja, alltså. jag och läkaren drar fan inte jämnt. jag skulle få tabletter mot ångest och för att sova - harmlösa Theralen kom jag överens om med en behandlare. men när vi går in till läkaren vill hon sätta mig på antidepressiva? det är väl för sjuttsingen en HELT annan sak? jag har sagt att jag inte vill ta antidepp igen, jag har ingen bra erfarenhet av det och dessutom är jag inte deprimerad.
"vad är du rädd för? biverkingarna?"
"ja, bland annat."
"ja, men då får du väl fortsätta att ha det som du har det då!" 
eh. jaha. okej. 
fick min vilja igenom till slut, men blev faktiskt riktigt ledsen på henne. hoppas att det går bättre i framtiden, vet att andra tjejer är nöjda med henne men vet också de som tycker som mig, att hon är lite av en kärring. man får väl helt enkelt bilda sig en egen uppfattning haha! 
 
att dra härifrån
idag slutade en av mina favvosar på behandlingen. kommer bli tomt utan den glädjespridaren! ta hand om dig och lycka till, du klarar så mycket mer än du tror. the best is yet to come. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0