Today, for tomorrow


Jag vet inte vad som hände med min styrka.
I USA kunde jag gå 2 veckor utan att äta, och
här klarar jag knappt 2. Jag förstår inte.
Men, för risk av att hamna där jag var för 3 år sen
i Bulimins hemska hål och förnedring,
så ska jag återgå till den dieten som fick mig
att gå ner till 43 från början. Funkade det i somras,
så funkar det väl nu? Plus att jag mår bättre OCH
magen håller sig platt.

Måltidsplan kommer se ut något följande:
Frukost - shake (100 kcal)
Lunch - clementin (någon som vet hur många kcal?)
Middag - grönsaksbuljong om mamma inte är hemma, annars det som hon tvingar i mig. (15 - 300 kcal)
Kväll - sockerfri kräm, te (20 kcal)
Totalt: 250 - 550 kcal

Om jag ska ha något snacks nångång är det frusna bär eller katrinplommon.

Nu ska jag till läkaren, hjälp. Jävla förnedring att gå upp på vågen
med mitt feta arsle. Hur fan gick jag upp till 46?
HUR KUNGE JAG GÅ UPP 3 JÄVLA KILO?

Jag börjar min behandling på söndag. Another crowd to fool.

Kommentarer
Postat av: F

En clementin ligger på ca 25 kcal :)

2008-10-14 @ 18:25:33
URL: http://afteritisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0