Action item


Varför envisas mamma med att köpa sojamjölk till mig? Har stått och hällt ut i
handfatet så att det verkar som om jag druckit det.
Innan jag helt slutade med sojamjölk drack jag Light iallafall, men nu
har hon gått och köpt NORMAL. Tror hon seriöst att jag
kommer dricka det? Ett glas blir ju typ lika många kalorier
som hela min lunch!
Min familj måste lämna mig ifred, och sluta hota
med att köra ner mig till ÄS Avdelningen på pysket i Varberg igen.
Död åt det stället. När jag var där för 2 år sen räckte för hat
i en hel livstid.

Midja: 24
Höft: 31

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Ja, det får du göra :D Varning: man gråter! Hehe.

Jodå, har du sett Forrest Gump, Blood Diamond, Into the Blue, The Holiday, Förtrollad, 27 dresses? Inte, se dem då :D Haha.

2008-08-17 @ 16:07:55
URL: http://klinten.blogg.se/
Postat av: linda

Åh, jag har hört många som gjort som du! Jag vet en som gick i min klass innan, hon hade också klämmor först men dom trillad av helatiden, så hon tröttnade och ville testa på lim. Men man såg att det var helt vitt och hennes hår var helt tovigt så som det limmat ihop sig och skit. Så ja, Men tack så hemskt mycket! Jag ska tänka på det.



Och tack, vännen. Jag ska försöka. <3 Detsamma, och lycka till med allt. Fortsätt kämpa! Visa dina föräldrar att du inte ska behöva hamna på ÄS avdelningen. Om du vill snacka vet du ju mitt bloggnamn nu. <3

2008-08-17 @ 16:16:41
URL: http://burnitup.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag kan inte låta bli att bli avensjuk på dig.

Varför blir jag det? det är ju helt galet..

denna viktfokusering och denna ständiga ångest, ändå sitter jag här och inte gör nått åt saken :S



jag vet att ätstörningar och anirexia inte är ett bra mål och sjukt okul att leva med, men just denna diciplin att inte äta..skulle oxå vilja ha iaf liten nypa sån..

hoppas du förstår mig på rätt sätt :S

söt blogg och kämpa på :)

/ M

2008-08-17 @ 17:06:07
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du förstår inte det. Men din mamma vill bara väl.

Föräldrar har en tendens att försöka för mycket.



Va? Lightmjlölk?

2008-08-17 @ 17:35:59
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Okay, vad bra :)

2008-08-17 @ 17:51:48
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du testa att snacka med din mamma om det kanske? Så slipper hon slösa pengar på något som du uppenbarligen inte uppskattar som en vänlig gest.

2008-08-17 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0