Happy birthday


Lolita goes 19 !
Dags att börja pensionsspara, jag blir gammal för sjutton.
Kom hem halv 9 inatt.
Sovit 2 h. Ska på något vänster orka
ut och festa i Göteborg ikväll.
Det går, med flaskan i handen går allt.
Känner dock verkligen inte för att gå ut.
För jag är tjockast i hela världen.
Jag har bestämt mig för att inte väga mig förräns jag kommer
i mina XXS byxor från BikBok. Då vet jag att
jag måste ligga runt  45. Denna helgen är
jag övervakad hela tiden och måste äta. Känner
hur fettet klamrar sig fast. Men det känns som att
det finns inget jag kan göra åt det idag eller imorgon.
På måndag går vi tillbaka till "en shake och en frukt om dagen" diet.
Och då ska vi se på andra bullar.
Jag behöver pepp för att hålla mig till det ! help wanted.

Jag har världens bästa pojkvän förresten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0