Enough is enough


Jag orkar inte mer.
Jag orkar inte vara tjock.
Däför jag har börjat äta 2 mål om dagen. Jag vet att det inte
är bra för förbränningen avstannar som fan, men jag är rädd
att överäta om jag äter mer. Äter min shake till frukost och sen
äpple eller varma koppen till lunch. End of story. Så typ 160-250 kcal om dagen.
Ska köra stenhårt fram tills jul. Då måste jag ha börjat se en förändring.
Dricka massa vatten och börja träna varje dag. Ska fixa gymkort och gå dit efter skolan varje dag.
Min föräldrar låter mig träna nu igen, efter 5 månader...
Fatta om dom t o m låter mig träna igen, då måste jag vara JÄTTETJOCK!

Igår hade vi feta bråket, om maten. Började lipa. Dom fattar inte hur jävla tjock jag är.
Kommer bara i ett par av mina 24 jeans, dom som är lite stretch. Dom andra är för tajta.
Fett överallt. Äckligt.

Dock jag har bestämt mig för att ha bestämda mål. När jag nått dom ska jag satsa på at ligga
kvar där. Annars fuckar jag upp min behandling och blir sjuk igen och får
inte träna och allt blir bajs.
Jag vill bara hitta en balans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0