arvika 09


PRECIS BESTÄLLT ARVIKA BILJETT <3 ÅÅH
ska sova med den under kudden, lätt.

Började behandling i söndags. Hon verkar bra. Tusen gånger bättre än
den förra. Hon tror inte på att man ska tvingas i mat, eller
förbjudas att träna. Jag tror jag har hittat min behandlare.

Det är så jobbigt just nu. Med viktuppgången. Dock sa min behandlare
att om jag legat kvar där jag var, så hade hon inte haft något val
än att lägga in mig. Så jag antar att det är bra. Att jag får gå i skolan.
Men det är jobbigt. Fett överallt.

Kommentarer
Postat av: l

jag är 1,79 och väger 52 kg. vilker är fööör mycket! :( sjdå?

2008-10-17 @ 23:02:10
URL: http://lovepainbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0