Love is not like anything, especially a fucking knife


Doktor är crazy, helt crazy. Dom säger att jag ska väga mellan
52 och 68 kg. Resultat: söka hjälp? NEJ. Vill inte bli ett fetto.


See all those people on the ground
Wasting time
I try to hold it all inside
But just for tonight
The top of the world
Sitting here wishing
The things I've become
That something is missing
But what do i know

And now it seems that I have found
Nothing at all
I want to hear your voice out loud
Slow it down, slow it down
Without it all
I'm choking on nothing
It's clear in my head
And I'm screaming for something
Knowing nothing is better than knowing it all


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså man kommer dit. så Säger går man igenom matdagboken man skrivit uder veckan och pratar om det. Sedan berättar man hur man känner och dom säger vad de tycker ochger tips och allt sådant där. Så väger man sig och pratar runt det och liknande. Det tar runt 1 timma för mig i alla fall! Hoppas verkligen du söker hjälp, för det är värt det. Tro mig! :)

2008-10-01 @ 17:37:34
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: det tycker jag verkligen du ska. Man ska äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, midda, kvällsmat. Möjligtvis näringsdryck, beroende på vilket stadie man är i och så där. Jag tycker verkligen du ska anmäla dig. Du förlorar ingenting på det. De tvingar dig inte, de försöker bara hjälpa dig. Go for it!

2008-10-02 @ 19:58:00
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0