to starve, or not to starve


Okej, så jag ska gå tillbaka till dieten jag hade i somras.

Knäckebröd 30kcal
Shake 100kcal
Frukt 70kcal
Soppa 100kcal
Te, vitaminer
Totalt: 300 kcal om dagen

Dvs, jag måste äta innan mamma kommer hem, så jag kan äta varma koppen
eller frukt eller annat för 100 kcal till middag. Sen måste jag börja slänga
mat igen. Sen måste jag fortsätta träna 2 gånger om dagen.
Och jag ska inte väga mig förräns hos läkaren, för jag vet att jag har
gått upp flera ton och jag vill inte se siffrorna. Inte förräns dom är mindre, färre.
Så jag ska vara stenhård tills min 19års dag. Då ska jag unna mig något.
Jag vet att detta är typ att välja sin egen sjukdom, men jag vet inte vad ska jag göra.
Jag kan inte äta som jag gör nu. Jag mår bara ännu sämre. Jag måste
få äta som jag vill, jobba på det psykiska, min självbild, och sen långsamt
börja äta igen. Jag ska bli frisk, men inte på genom att bli tjock först.

Och sötnosar, om det är någon som läser min blogg som håller på
att precis börja komma in i ätstörningar, snälla, sluta medans ni kan.
Det är inte värt det.
Det är roligare och mer attraktivt att vara normalviktig och levande,
än död och smal.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tänker på dig <3 hoppas du vet det... förstår att du inte vill skriva mail när jag varit så dum och frånvarande

2008-10-20 @ 22:17:27
URL: http://rosered86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0