so cold


Nu har jag stått och spolar händerna i varmt vatten.
Det är bland det bästa jag vet.
Och jag är trött på att frysa.
Jag är trött på att mina händer alltid är blåa.

Idag återgår jag till mitt träningsschema efter en veckas uppehåll.
Måndag: dans, simning
Tisdag: Ridning, ibland promenad
Onsdag: simning, gym/promenad
Torsdag: Idrottslektion, gym/promenad
Fredag: dans
Lördag: gym/promenad eller vila
Söndag: gym/promenad eller vila

Jag kämpar för att gå upp i vikt. Jag vill inte
bli inlagd. Då går allt åt helvete. Vågen är
uppe på 45 igen. Det känns förjävligt, det känns
som om det är 45 ton. Men det fanns en tid
då jag tyckte 45 var lite. Jag måste försöka acceptera.
Jag måste försöka.

Kommentarer
Postat av: l

fan vad ambitiöst av dig att träna så mycket! eller ja röra på dig så mycket i alla fall! jag orkar knappt gå utanför dörren! :(

2008-09-23 @ 17:17:58
URL: http://lovepainbeauty.blogg.se/
Postat av: ronnie

BÖRJA MED ATT SLÄNGA UT VÅGHELVETET!!!!





2008-09-24 @ 19:05:47
URL: http://wasabilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0