Behandlingstankar.

 
Jag har varit på behandling i fyra omgångar: en gång hos Hallands Ätstörningsenhet och tre omgångar hos privat terapeut, men aldrig kommit någon vart för vi har alltid fått avbryta för att jag flyttat till USA och sen till Jönköping.  Jag har insett att jag har hållt på såhär för länge, herregud det är ju för sjuttsingen typ 9 år snart, till och från.... Jag vill bli lycklig och må bra, samtidigt är jag livrädd och förbannad på mig själv för att jag tagit det här beslutet. Jag vill vara lycklig men jag vill fortfarande vara smal... Ingen kommer vilja anställa en tjock programledare liksom. Det krävs av mig att jag är sådär modellsnygg. Men jag kommer aldrig klara av att arbeta om jag mår såhär.
 
 
I vilket fall, jag hoppas och planerar för att få komma till Capio i Malmö i augusti, dagvård så jag samtidigt kan läsa lite distanskurser så inte hela livet pausas. Är det någon som har varit där? Erfarenheter av liknande? Vad ger jag mig in på? Väldigt tacksam för feedback. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0