Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win

HELVETE.
 

Vad fan håller jag på med? Jag åt en sallad till lunch och sen fick jag för mig att jag skulle köpa med mig grejer upp till skolan medan jag väntade på att allt skulle exporteras... En ostfralla och Naturgodis. Helvete.
Inget mera godis eller Naturgodis. Måste sluta äta socker. Nästa helg när jag får unna mig 1 grej så får det isåfall vara popcorn. INGET SOCKER. För i helvete. 
 
Jag blir arg på mig själv. Jag vill bara vara smal igen. Jag vill vara sjuk igen. Jag är inte tillräckligt sjuk just nu. Jag vill vara inne i den sjuka världen och slippa tänka på något annat än siffror som blir lägre, ben som känns mer och mer och ruset av hunger. Helvete.
 
Okej. Det bästa jag kan göra nu är att börja om. Ta mig i kragen. Inte hetsa, inte äta något mer tills imorgon, då får jag äta äpplet på dagen och sen soppa eller shake på kvällen. Inget annat. En dag i taget, börja om. Det är inte helt kört, jag borde väl ändå ha behållt något av viktminskningen?

Fan annars vet jag inte vad jag gör.
Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0