And I'm back

 
Hej igen alla. 
Det var någon vecka sedan jag skrev nu, av den enkla anledningen att jag inte har haft kraft. 
Förra veckan blev förjävlig med två återfall och en hel helg som spenderades i sängen, tror jag lyfte på ändan max 3 gånger. Men har tagit nya tag denna veckan och det är bara att kämpa vidare. 
 
Fick reslutatet av en screening vi gör på behandlingen, den kändes ju inte lite deprimerande. 
Den visade vart normalbefolkningen ligger i olika kategorier så som självkärlek, självhat, spontanitet, ta hand om sig själv, osv osv. Den visade även var en "genomsnittlig" patient med bulimi ligger på den skalan. 
Jag kan säga såhär, att så många gånger man har tänkt att "ska jag verkligen vara här, jag tar upp någon annans plats, jag är inte tillräckligt sjuk" så fick jag en annan bild nu. Min behandlare sa att det var väldigt bra underlag för henne, eftersom jag oftast är väldigt glad och frammåt så är det inte så lätt att se det jag bär inom mig. Men hade högsta värdet på nästan allt åt det negativa hållet, så hon sa att jag definitivt skulle befinna mig på behandlingen och inte tvivla på det. Och konstigt nog kändes det skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0