mellan dröm och verklighet

 
Tänkte berätta lite kort om en dröm jag hade när jag somnade på behandlingen i förrgår. 
Det var jättekonstigt. Jag var drömde att jag låg precis där jag låg, och att alla satt där dom satt i verkligheten osv. Sedan drömde jag att vi satte upp en tavla där det stod alls vikt. Vad bra, tänkte jag. Sedan satte vi även upp en tavla där det stod exakta kalorier i alla måltider i äter där. Ännu bättre, tänkte jag. Sedan hade det luktat konstigt i lokalen hela dagen, så drömde att den här lukten satt kvar och att vår läkare kom ner till dagrummet och gick runt och luktade på alla, en efter en. Och alla blev arga: "vad fan luktar du på mig för? jag luktar inte illa!" Sen stack en behandlare in huvudet i dagrummet och sa "nu är det lunch" och jag sätter mig upp och undrar vart läkaren tog vägen. Och tavlorna? Dom hängde ju där nyss. Var rätt förvirrad ett tag om jag får säga det själv. Lustigt sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0