fucker

 
Jaha. Helg. Själv i lägenheten. 
Det går sådär. Jag hade 3 mål för helgen
1. Äta regelbundet
2. Inte kolla på ex bilder
3. Inte spy
 
Hittills:
1. Har inte ätit regelbundet
2. Har kollat på ex bilder
3. Har inte spytt.
 
Så, 1 av 3 poäng till mig. 
Hoppas på en bättre idag imorgon.
 
Idag har tiden sprungit iväg. Jag tvättade imorse men det ligger fortfarande i påsar. Jag hittade en praktik jag ska söka i USA så satte mig och skulle göra om min hemsida så att jag kan referera till den i ansökan, och när jag trodde att klockan var 3 så var den 21, haha. Min släng av omvänd ADHD kommer sällan fram, men när den kommer, då jävlar. Så har suttit på min obäddade säng hela dagen och har jätteont i ryggen nu och måste bädda och grejer, känner mig allmänt skitlat. Jag har iallafall lyckats distrahera mig majoriteten av dagen, så de där bilderna jag kollade på var faktiskt bara 1 bild och det var typ 5 sekunder och inte lyssnat på hans musik eller något så, vafan, babysteps!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0