life is too short to remove the USB safely

 
I samband med att jag faktiskt försöker bli frisk, så ska jag försöka att inte publicera lika provocerande bilder på bloggen. Jag kan inte lova hur det ser ut på mina dåliga dagar, men jag ska försöka. 
 
Idag skulle jag ha gått på både lunch och mellis (är på insluss) men jag hade helt glömt att jag skulle på lunch, trodde bara det var mellis, så missade det. Hoppas inte de tror att det var medvetet för det var det verkligen inte! Insåg det kvart i tolv och då hade jag annat inbokat så det gick ju inte. Åhhhh. Hoppas jag inte får skit nu. 
 
Inslussen går iallafall helt okej. Igår var det jobbigt för jag höll på att spy upp frukosten samtidigt som vi satt och åt, var tvungen att luta mig bakåt och äta för lutade jag mig lite framåt så vet jag inte var som skulle hänt, haha. Det jobbigaste med att äta där är att jag är en sådan person som plockar upp andras känslor väldigt lätt. Så även om jag kanske skulle klara av att äta en viss grej hemma själv eller i sällskap av någon jag litar på, så blir det otroligt svårt på Capio eftersom jag känner de andras ångest. Helt plötsligt får jag också ångest fastän jag inte hade det innan, osv. Men hittills jag har varit duktig och ätit upp osv även när andra inte gjort det och ingen vill ju vara den som äter mest, men jag är där för min egen skull och jag måste fokusera på det. 
 
 "Gör jag inte precis som de säger, så kan jag ju inte säga sen att det inte fungerade".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0