Mellis

Åh, idag är jag jobbig. Det var citronkladdkaka till Mellis och jag får verkligen ryck på sånt. 
Jag förstår att jag fortfarande är fast i gamla tankar, men alltså, jag kan liksom inte förstå varför
vi ska sitta och äta gluten och socker när det faktiskt inte är bra för oss som människor. Skulle mycket hellre
äta typ keso och avokado eller något som säkert blir minst eller mer kalorier för att det är näringinte bara en massa skit. Okej, okej, jag är inte dum. Jag förstår att det är för att träna oss på att äta sånt, för i den "normala" världen så äter faktiskt folk godsaker och det kommer jag väl göra någon gång ibland när jag är frisk också. Men det känns bara lite oplanerat som "Mellis", hade varit bättre att vi äter sånt när vi faktiskt ska gå och ta en fika allihopa för att träna på det, för nu fick man ju bara huvudvärk och blodsockerfall ändå. 

Jaja. Be patient with me. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0