Ill fall asleep tonight, because it brings me closer to you


Idag var en jobbig dag. Jag jobbade hela kvällen, och tanterna på
jobbet är som extra mammor, så jag var tvungen att äta fastän
jag inte var hungrig. Imorgon ska jag till Linköping, ska packa
med min egen mat. Alltid bäst så. Det är det som är så bra med att vara
(nästan) vegan, man kan alltid ta med egen mat och folk undrar
inte så himla mycket :)
Godnatt sötosar ! Nu ska jag på med raggstrumpor,
krypa ner under täcket, läsa lite The Truth About Diamonds av
Nicole Richie (ja hon är snyggast ) och drömma om Pojken, som befinner sig
allt för långt bort. Jag tyckte det var jobbigt att ha pojkvän i Sthlm innan, men det
var ju inget jämfört med USA!

Matdagbok: Allevo Kickstart Choklad shake, 4 katrinplommon
1 Fiber Plus Knäckebröd m gurka
1 Äpple
1 varma koppen
Te, champinjoner
Kalorier: 450
Betyg: Bra
Trackback
RSS 2.0